Tuesday, October 27, 2009

busy............................busy ker? sgt2 busy ker?

 kesempitan waktu dgn tarikh exam yg semkin dekat membuatkan aku kurang kesempatan untuk mencoretkan sedikit cerita dlm blog ni..mintak maaf bnyk2 tau...
ni aku luangkan sedikit masa untuk blog aku ..sudah beberapa hari aku xsmpt nk mnulis pun ats blog nih...ari ni mcm na pun aku kna jenguk jgk...hurm...sibuk kah aku?
sbuk ??? sbnrnya pktaan sibuk tu mrujuk kpd terhad nya msa aku untuk study....aku sudah tdk punya  bnyk waktu...study pun blum abis lgi..sume ni mmbuatkan fkiran aku lbih trtumpu untuk subjek2 yg blum abis aku ulgkji ... n yg kurang aku phm....
aku  harap korang sume mndoakan aku tau..untuk exam aku nih....smoga aku mndpt yg trbaik..-amin_


 

1 comment:

belon opss said...

caiyuk2..huda boleh..yeah...study la untuk kjayaan ang jgk..!!!ingt mak...blja lbih pntg dri ym,atau chating na...xmau men2 na..........